Terms & Conditions

GENERAL TERMS AND CONDITIONS


1. TERMS AND CONDITIONS

These are the General Terms and Conditions (“GTaC”) of Slimstevia, part of Biobasic located at  Liniestraat 109 - 4561 ZT HULST - NEDERLAND, E-mail: info@Slimstevia.nl, Telephone: +31621194001 Registered with the Amsterdam Chamber of Commerce under nr. 57685622. VAT (BTW) number: NL072354616B01. These GTaC shall apply to all purchases and sales agreements entered into by Slimstevia and its customers through the Slimstevia.nl website (“the Website”). By checking the ‘Accept’ box you agree to their contents and their applicability to the agreement you enter into with Slimstevia. No account can be created without agreeing with these terms and conditions. Without an account, no products can be purchased.


1.ALGEMENE VOORWAARDEN

Dit zijn de Algemene Voorwaarden (“AV”) van  Slimstevia ,  onderdeel van Biobasic, gevestigd: Liniestraat 109, 4561 ZT Hulst, Nederland, E-mail: info@Slimstevia.nl, Telefoon: +31 (0)229 544768, Geregistreerd bij de Amsterdamse Kamer van Koophandel onder nr. 33205626. BTW-nummer: NL099169484B01. Deze AV zijn van toepassing op alle koop- en verkoopovereenkomsten die zijn aangegaan door Slimstevia en haar klanten via de Slimstevia.nl-website (“de Website”). Door op ‘Accept’ (Accepteren) te klikken stemt u in met de inhoud van deze Algemene Voorwaarden en de toepasbaarheid hiervan op de overeenkomst die u aangaat met Slimstevia. Er kan geen account gecreëerd worden zonder in te stemmen met deze voorwaarden.


2. PURCHASES

2.1 The purchasing process

You can place an order on the Website by clicking on all desired items on the website, which will place them in your Shopping Cart. You may then inspect your Shopping Cart and make any changes necessary. Once you find the Shopping Cart corresponding with your wishes, you may click on the ‘Proceed to Checkout’ button, which will generate an electronic order form listing the desired items. Upon completion of the order form, including details of payment you will be transferred to a secure environment to finalize the financial transaction. This will complete your order.


2.AANKOPEN

2.1 Het aankoopproces

U kunt een bestelling plaatsen op de Website door op de productpagina’s van alle gewenste artikelen op de knop ‘Add to cart’  te klikken, waardoor  het gewenste artikel in uw Winkelwagen komt. U kunt vervolgens uw Winkelwagen nakijken en eventuele wijzigingen aanbrengen. Als de Winkelwagen eenmaal naar wens is, klikt u op de knop ‘Proceed to checkout’. Na het invullen van het bestelformulier, inclusief betalingsinformatie wordt u doorgeleid naar een beveiligde omgeving waar u de betaling kunt verrichten. Hierna is uw bestelling voltooid.


2.2 The sale and purchase agreement

Upon processing your order, the Website will in principle send you an e-mail receipt. The sale and purchase agreement shall be completed  from the moment said e-mail is sent. This said agreement shall therefore be deemed as agreed in The Netherlands.


2.2 De koop- en verkoopovereenkomst

Bij het verwerken van uw bestelling stuurt Slimstevia u een e-mail waarin de ontvangst van de bestelling wordt bevestigd. De koop- en verkoopovereenkomst gaat in vanaf het moment van verzenden van de betreffende e-mail. De betreffende overeenkomst wordt daarom beschouwd als afgesloten in Nederland.


2.3 Refusing a transaction

The Webshop reserves the right however, to refuse to process a transaction for any reason and/or to refuse service to anyone at any time in its sole discretion.


2.3 Weigering transactie

Slimstevia behoudt zich echter het recht voor het verwerken van een transactie te weigeren om wat voor redenen dan ook en/of te allen tijde naar eigen goeddunken te weigeren iemand diensten te verlenen.


2.4 Delivery

The Webshop only delivers to customers who have an address in the European Union. Orders from outside this territory will not be accepted.


2.4 Levering

De Website levert uitsluitend aan klanten met een adres in de Europese Unie. Bestellingen van buiten dit gebied worden niet geaccepteerd.


3. PRICES AND INFORMATION ON THE WEBSITE

3.1 Listed prices

The prices listed on the Website are in EURO and include VAT, but do not include shipping costs. The total price listed on the order list and on the electronic order form does include shipping costs. Prices are subject to change at any time. Products are sold on a delivery unpaid basis. The recipient may also have to pay import duty or a formal customs entry fee prior to/or on delivery. Additional taxes, fees or levies may apply according to local legislation and customers are required to check these details before placing an order for international delivery.


3. PRIJZEN EN INFORMATIE OP DE WEBSITE

3.1 Vermelde prijzen

De prijzen die worden vermeld op de Website zijn in EURO's en inclusief BTW, maar zijn exclusief verzendkosten. De totale prijs die wordt vermeld op de bestellijst en op het elektronische bestelformulier is inclusief de verzendkosten. Alle invoerrechten en/of lokale omzetbelasting zijn/is voor rekening van de klant. Deze zijn niet inbegrepen bij de prijs. Slimstevia behoudt zich het recht voor de prijzen op elk moment te wijzigen. 


3.2 Price changes after concluded sale and purchase agreement

Changes in prices do not affect the sum payable in a concluded sale and purchase agreement as confirmed by Slimstevia by e-mail.


3.2 Prijsveranderingen na reeds afgesloten koop- en verkoopovereenkomst

Veranderingen in prijzen zijn niet meer van invloed op het verschuldigde bedrag bij een reeds afgesloten koop- en verkoopovereenkomst die is bevestigd door Slimstevia door middel van een e-mail.


3.3 Information regarding prices, specifications, etc.

Although all information regarding prices, specifications, etc. is placed on the website with the utmost care, Slimstevia does not guarantee its accuracy.


3.3 Informatie met betrekking tot prijzen, specificaties, etc.

Hoewel alle informatie met betrekking tot prijzen, specificaties, etc. met de grootste zorg op de website is geplaatst, kan margietnanningswebshop de nauwkeurigheid ervan niet garanderen.


3.4 No obligation to deliver in case of incorrect information

Slimstevia shall not be bound to deliver any orders that were placed on the basis of incorrect information on the website.


3.4 Geen leveringsplicht bij onjuiste informatie

Slimstevia is niet verplicht bestellingen te leveren die zijn geplaatst op basis van onjuiste informatie op de website.


3.5 Information on external websites

Certain links on the website may give access to sites and sources of information that are exploited and maintained by third parties. Slimstevia does not control these sites and does not accept any liabilities regarding their contents.


3.5 Informatie op externe website

Bepaalde links op de website geven toegang tot sites en informatiebronnen die worden geëxploiteerd en onderhouden door derden. Slimstevia heeft geen controle over deze sites en is niet aansprakelijk voor de inhoud ervan.


4. PAYMENT

Payment can be made by means of such credit cards or alternative methods as are indicated on the electronic order form. By making use of a certain credit card(number) you confirm that the credit card that is being used is yours. The amount payable will be debited from your account when your order is accepted by Slimstevia. All credit card holders are subject to validation checks and authorization by the card issuer. If the issuer of your payment card refuses to authorize payment to Slimstevia, we shall postpone delivery and contact you. In that case Slimstevia shall not be liable for any delay or non-delivery. Credit card details will be processed by means of an SSL (secured socket layer) connection. Slimstevia shall not be liable for any misuse of this data by third parties.


4. BETALING

Betaling kan worden uitgevoerd door middel van een creditcard of alternatieve betaalwijzen die worden vermeld op het elektronische bestelformulier. Door gebruik te maken van een bepaald(e) creditcard(nummer) bevestigt u dat de gebruikte creditcard de jouwe is. Het verschuldigde bedrag wordt afgeschreven van uw rekening wanneer uw bestelling is geaccepteerd door Slimstevia . Alle creditcardhouders zijn onderhevig aan validatiechecks en toestemming van de verstrekker van de kaart. Als de verstrekker van jouw betalingskaart weigert om betaling aan Slimstevia goed te keuren zullen we de levering uitstellen en contact met u opnemen. In dat geval is Slimstevia niet aansprakelijk voor vertraging of niet-levering. Creditcardinformatie wordt verwerkt door middel van een SSL(secured socket layer)-verbinding. Slimstevia is niet aansprakelijk voor misbruik van deze gegevens door derden.


5. DELIVERY

5.1 Delivery period

Slimstevia shall do her utmost to deliver all purchases within the period indicated on the website. Slimstevia however is dependent on suppliers in this respect. As a result, all times indicated on the Website are indicative. Slimstevia shall not be liable in any way if delivery takes place at a later date. 


5. LEVERING

5.1 Levertermijn

Slimstevia doet haar uiterste best alle aankopen te leveren binnen de periode die wordt aangegeven op de website. Slimstevia is hierbij echter afhankelijk van haar leveranciers. Als gevolg daarvan zijn alle op de Website vermelde tijden slechts een indicatie. margrietnanningwebshop is op geen enkele manier aansprakelijk als levering op een later tijdstip plaatsvindt. 


5.2 Delivery of your purchase

All goods bought at  Slimstevia will be delivered within 7 working days. Deliveries are made by PostNL. After your order has been shipped you will receive a PostNL trackingnumber by E-mail. If the order hasn't been received within 30 days, the costumer can cancel the order. Unless other delivery terms are agreed.


5.2 Aflevering van uw bestelling

Artikelen besteld via Slimstevia worden binnen 7 werkdagen geleverd. Leveringen worden gedaan door PostNL. Nadat de order is verzonden ontvangt u een PostNL trackingnumber per E-mail. Als de bestelling niet binnen 30 dagen geleverd is kan de consument de koop direct ongedaan maken. Dit geldt niet als een andere leveringstermijn is overeengekomen.


5.3 Insurance of your shipment

All items are insured by Slimstevia until such time that they have been delivered at your address. Any complaints regarding the state in which goods have been delivered (including missing labels and tags) must be made to Slimstevia no later than two working days upon receipt of the goods by e-mail or telephone at the address/number listed in part. 1. In case your shipment is not delivered within 30 working days, Slimstevia will have the courier conduct an investigation of the status of your shipment. Only after the outcome of this investigation, Slimstevia may refund the value of your order. Such refund will be made if Slimstevia or the courier is to blame for not receiving your order.


5.3 Verzekering van verzending

Alle artikelen zijn verzekerd via Slimstevia tot het moment dat ze op jouw adres zijn afgeleverd. Eventuele klachten met betrekking tot de staat waarin de goederen zijn geleverd (waaronder ontbrekende labels en tags) mogen niet later dan twee werkdagen na ontvangst van de goederen per e-mail of telefonisch worden ingediend bij Slimstevia ; de contactinformatie staat vermeld in paragraaf 1.

Indien een zending niet binnen 30 werkdagen bij u geleverd wordt, zal Slimstevia bij de vervoerder een onderzoek in laten stellen naar de status van de verzending van de order. Pas nadat bij Slimstevia de uitkomst van dit onderzoek bekend is, zal Slimstevia eventueel overgaan tot terugbetaling van de waarde van de order. Indien de schuld van het  niet  aankomen van de order bij Slimstevia of de vervoerder ligt zal  Slimstevia de waarde van uw order vergoeden.


6. RETURNS

6.1 Cancellations, returns and exchanges

Cancelling an order for free is only possible before the order has left our warehouse. If you cancel an order after it has left our warehouse, the shipping costs will be charged to you. Please check the product carefully upon receipt before taking off all original tags and labels and decide within 7 working days whether you accept the product or send it back to Slimstevia. After removing the tags and/or after using the product, the product cannot be returned or repaired, nor entirely or partially refunded. All goods bought at Slimstevia can be returned or exchanged after requesting a return number on the Website. You can do this by sending an email with the ordernumber to return@Slimstevia.nl . You will receive a return number by email which you have to include as a print in the returnpackadge. This has to be done within 7 working days upon delivery. Only first returns and exchanges within the Netherlands are free of charge. All goods bought at the webshop can only be returned to the address below.


Returned goods must be shipped  within 7 working days after receiving the return number to:    

 

Slimstevia

Liniestraat 109

4561 ZT  Hulst

THENETHERLANDS


The goods are your responsibility until they reach our warehouse. Please use a trackable mailing method and save your receipt from the post office.


All accurately returned products will be credited as a refund to the original purchaser’s credit card account, or bank account excluding the shipping costs to the shipping address. Slimstevia will pay the costs of the return shipping. In order to receive a refund the product you return must be in new, unused, and unworn condition with all the original packaging and garment tags still attached. New and unused means that there are no (make-up) marks on the item or any wear on the tags. Unused also means: no perfume scent or smell of smoke on any item. Please note that items that are damaged as a result of wear and tear are not considered to be faulty. If you have received a Slimstevia article as a gift, you are allowed to exchange it within 7 working days. The new article must have the same price, or may be priced higher, provided you pay the difference. Furthermore you pay the added shipping costs plus customs levies/taxes and import or export duties.


6. RETOUR

6.1 Annuleren, ruilen of retourneren van uw bestelling

Het annuleren van een bestelling kan alleen kosteloos indien de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Bij annulering na verzending worden verzendkosten in rekening gebracht. Controleer het product direct na ontvangst alvorens u de labels en tags verwijdert en besluit dan binnen 7 werkdagen of u het product accepteert of niet. Na het verwijderen van de labels en/of tags en het in gebruik nemen kun u zich er niet meer op beroepen dat het product niet aan de overeenkomst beantwoordt. Het artikel kan niet worden teruggenomen, hersteld, noch geheel of ten dele worden vergoed. Alle goederen die zijn gekocht bij Slimstevia kunnen worden geruild of teruggestuurd nadat een retournummer is aangevraagd via de Website. Dit kan door een mail te sturen naar return@Slimstevia.nl , met hierin vermeld het ordernummer. U ontvangt vervolgens een email met een retournummer. Deze email moet worden uitgeprint en bijgevoegd bij het retourpakket. Dit dient binnen 7 werkdagen na ontvangst van de levering te worden gedaan. Artikelen kunnen eenmalig gratis geruild of geretourneerd worden (alleen binnen Nederland). Alleen goederen gekocht op de website kunnen worden geretourneerd naar onderstaand adres.


Retourzendingen moeten binnen 7 werkdagen na ontvangst van het retournummer worden verstuurd naar:


Slimstevia

Liniestraat 109

4561 ZT Hulst

NEDERLAND


Alle correct geretourneerde producten – waarvoor een terugbetaling is gevraagd – worden als terugbetaling bijgeschreven op het creditcardaccount, bankaccount van de oorspronkelijke koper. Om een terugbetaling te krijgen, moet het product in nieuwe, ongebruikte en ongedragen staat zijn, met alle oorspronkelijke verpakkingsetiketten en kledinglabels nog aangehecht. Nieuw en ongebruikt betekent dat er geen vlekken op het artikel zitten, dat het artikel geen parfum- of rookgeur heeft en dat de labels en etiketten geen tekenen van gebruik vertonen. Let op: items die zijn beschadigd door het dragen of passen kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Als u een artikel van Slimstevia als geschenk hebt ontvangen, mag u dit binnen 5 werkdagen na ontvangst omruilen voor een ander artikel voor dezelfde prijs of een hoger bedrag, mits u het prijsverschil en de bijkomende verzendkosten en eventuele invoerrechten en/of lokale belastingen betaalt.


6.2 Costs on second return

Slimstevia will only compensate shipping costs within the Netherlands and only the first time you return or exchange a product. In case you wish to return again within the same order or exchange or return the exchanged product, the shipping costs will have to be paid by yourself. The same applies for all returns or exchanges of products that were received outside of the Netherlands.


6.2 Kosten tweede retour/ruiling

Slimstevia vergoedt (binnen Nederland) alleen de verzendkosten van de eerste keer dat u een product retourneert of ruilt. Wilt u binnen dezelfde order later nog eens retourneren of ruilen, of wilt u het geruilde product/de geruilde producten ruilen of retourneren, dan zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening.


6.3 Reservation of a product at exchange

In case you want to exchange your order, the new product(s) will not be reserved for you immediately. This will happen at the moment we have received the returned product(s) in the condition in which it was/they were delivered to you. After the receipt of the product(s) in their original condition, Slimstevia will send you an e-mail confirming and approving your return shipment. From this moment onwards Slimstevia will reserve the desired product(s) for you. It may be possible that the desired product is out of stock at that time.


6.3 Reservering product bij ruiling

Indien u een bestelling bij Slimstevia wilt ruilen, wordt het nieuwe product niet meteen voor u gereserveerd. Dit gebeurt pas op het moment dat wij het geretourneerde product of de geretourneerde producten in goede staat hebben ontvangen. U ontvangt dan van Slimstevia een e-mail waarin de ontvangst in goede staat van het product/de producten is bevestigd. Op dat moment wordt het product waarvoor u het originele product wilt ruilen voor u gereserveerd. Het zou dus kunnen voorkomen dat uw gewenste product op dat moment niet meer op voorraad is.


6.4 Refund period

After the receipt of the goods by Slimstevia the money will be transferred to your bank, or creditcard account within a maximum of 7 working days. Banks and credit card companies handle payments on their own conditions. That is why it can take longer before the money will actually be refunded to your account. Slimstevia cannot be held responsible for this.


6.4 Termijn van terugbetaling

Maximaal 7 werkdagen nadat Slimstevia het geretourneerde product heeft ontvangen wordt het geld overgemaakt naar uw creditcard- of bankrekening . Banken en creditcardmaatschappijen hanteren hun eigen termijnen voor het overboeken van bedragen. Daardoor kan het zijn dat het langer duurt voordat het bedrag daadwerkelijk op uw rekening wordt bijgeschreven. Slimstevia kan hiervoor niet verantwoordelijk worden gesteld.


6.5 Responsibility for return shipment

Slimstevia is not responsible for your return shipment to us. As sender of the shipment, you are responsible for the actual delivery to our return shipment address. You must deliver the return package in correct fashion . If it cannot be established that a return shipment that has gone missing was transferred in the correct way, Slimstevia shall not be obligated to refund the product.


6.5 Verantwoordelijkheid voor retourzending

Slimstevia is niet verantwoordelijk voor uw retourzending. U bent als afzender verantwoordelijk voor de daadwerkelijke aflevering van uw zending op het juiste retouradres van Slimstevia. Het pakket dient daartoe op de juiste wijze weer bij de vervoerder te worden aangeboden. Indien niet kan worden bewezen dat een zoekgeraakte retourzending behoorlijk is aangeboden , is Slimstevia niet verplicht tot vergoeding van het product.


7. RETURNS OF SALE ITEMS

7.1 Check the received items

Please check the product carefully upon receipt before taking off all original tags and labels and decide within 7 working days whether you accept the product or send it back to Slimstevia.

After removing the tags and/or after using the product, the product cannot be returned, repaired, nor entirely or partially refunded.


7. SALE EN OUTLET ARTIKELEN

7.1 Controleer ontvangen producten

Controleer het product direct na ontvangst alvorens u de labels en tags verwijdert en besluit dan binnen 7 werkdagen of u het product accepteert of niet.

Na het verwijderen van de labels en/of tags en het in gebruik nemen kunt u zich er bij kortingsartikelen niet meer op beroepen dat het product niet aan de overeenkomst beantwoordt. Het artikel kan dan niet worden teruggenomen, hersteld, noch geheel of ten dele worden vergoed.


7.2 Sale price adjustment policy 

If you purchase a Slimstevia item up to 14 days before the start of a sale, we will be happy to adjust the price of the product to the reduced price, but only if you report this.  Please note, before we can approve any adjustment in the sale price, the exact same style and size of an item must be available for purchase when you make your request. All approved sale price adjustments will be credited to your account. Please be aware, this policy does not extend to items originally purchased in a sale or to any special promotional items at temporarily reduced prices.


7.2 Beleid met betrekking tot aanpassingen verkoopprijs

Indien u tot 14 dagen voor de start van een uitverkoop een product van Slimstevia aanschaft, brengen we, na jouw melding hiervan, met genoegen de uitverkoopprijs in rekening. Echter, vóór we de verkoopprijs kunnen aanpassen, moet ten tijde van uw verzoek tot aanpassing precies dat product in voorraad zijn dat u heeft besteld (met betrekking tot stijl en maat). Voor alle goedgekeurde prijsaanpassingen geldt dat het prijsverschil wordt overgemaakt op uw rekening. Let op, dit beleid geldt niet voor producten die al afgeprijsd zijn en voor reclameproducten die tijdelijk voor een lagere prijs worden aangeboden.


8. PRIVACY

Slimstevia respects your privacy. The information you provide through the website will only be used to process your order and to inform you about Slimstevia and its products.


8. PRIVACY

Slimstevia respecteert uw privacy. De informatie die door jou wordt verstrekt via de website wordt uitsluitend gebruikt om uw bestelling te verwerken en u te informeren over Slimstevia en haar producten.


9. LIABILITY

The liability of Slimstevia towards the purchaser shall be limited to the amount of the purchase price. Slimstevia shall never be liable for any loss of profits or goodwill or any other consequential damages.


9. AANSPRAKELIJKHEID

Slimstevia's aansprakelijkheid richting de koper is beperkt tot het bedrag van de aankoopprijs. Slimstevia is nooit aansprakelijk voor winstderving of verlies van goodwill of enige andere gevolgschade.


10. LANGUAGE, APPLICABLE LAW AND FORUM

All correspondence with Slimstevia must take place in English or Dutch. The laws of The Netherlands will  apply to all transactions. Any dispute relating to a purchase and sale agreement to which these GTaC apply shall exclusively be brought before the District Court of Amsterdam, unless Slimstevia shall choose to bring this dispute before the competent court of the purchasers residence.


10. VAN TOEPASSING ZIJNDE WETGEVING EN FORUM

Op alle transacties is Nederlands recht van toepassing. Een eventueel geschil met betrekking tot een koop- en verkoopovereenkomst waarop deze AV van toepassing zijn, wordt uitsluitend voor de rechtbank te Amsterdam gebracht, tenzij Slimstevia ervoor kiest dit geschil voor de bevoegde rechtbank in de woonplaats van de koper te brengen.


11. INTELLECTUAL PROPERTY

This website and all its subdomains are intellectual property of  Biobasic. Nothing may be copied or used without permission of the owner.


11. INTELLECTUEEL EIGENDOM

Deze website en haar subdomeinen zijn intellectueel eigendom van Biobasic. Niets hieruit mag worden gebruikt of gekopieerd zonder toestemming van de eigenaar.